Siret piele cu Pandantiv Police “Close-Up” Brown


Fiind prima bijuteria pe care mi-am cumparat-o de la Police, aceasta bijuterie m-a facut sa ma indragostesc de accesoriile casei de moda italiene. Am cumparat-o acum 4 ani din Mall Vitan, Bucuresti si am purtat-o foarte des insa pot declara ca nu are nici cel mai mic defect si se prezinta inca in cele mai bune conditii.

Desigur, nu vreau sa credeti ca vindem bucata pe care eu o port de 4 ani🙂 . Nu m-as desparti niciodata de ea. Nu.

Bijuteria aici de fata este noua, varianta pe maron si vine impreuna cu cutia cadou de la Police. Se remarca prin stilul masculinizat puternic mai ales atunci cand o asezati la baza gatului, instituind un fel de “tiranie” asupra acelei zone. Practic acest accesoriu sta strans la baza gatului, fara a deranja. Va va pune in evidenta trasaturile masculine definindu-va gatul in cel mai sexy mod cu putinta.

“Close-Up” poate fi regasit in cataloagele Police sub codul PJ0660PLB/07 si este una dintre putinele bijuterii Police care fac set impreuna cu o bratara.

One response to “Siret piele cu Pandantiv Police “Close-Up” Brown

  1. Buna! Vreau si eu sa comand Siret piele cu Pandantiv Police “Close-Up” Brown (https://bijuteriipolice.files.wordpress.com/2010/05/police-close-up-brown1.jpg ) Adresa: Strada Mihai Viteazu, Nr 35 Municipiul Slobozia, Judetul Ialomita. Cod Postal: 920083
    As vrea sa stiu daca poate ajunge pana in data de 24 Decembrie. Va multumesc !

Leave a Reply

